Urban

Draga IKEA, nu cred ca (ne) merge…

Saptamana trecuta, vineri, am plasat o comanda IKEA. Una-alta de casa (aproape) noua. Dupa ce am incheiat comanda am primit un telefon ca unul dintre produse nu exista decat in magazin. Nicio problema, IKEA, imi place de tine (desi ne tai padurile) si nu ma deranjeaza, oricum trebuie sa vin sa iau ce nu am putut comanda online. Se mai intampla, mi-am spus eu pe un ton voios.

O saptamana mai tarziu…

Pana astazi nu am primit, nici coletele, nici telefon de la curier ca le livreaza, nici sms ca totul va fi bine. N-am primit nimic. Asa ca m-am pus sa sun ca maine-poimaine ma mut si chiar nu mai vreau sa-mi tin viata in cutii de carton.

Aveam impresia, in urma tuturor campaniilor marca IKEA, ca imi ofera altceva pe langa o mobila draguta. Am avut impresia ca e un furnizor de servicii peste medie, ca nu se compara cu clasicii autohtoni. Ce sa mai? Am crezut ca o sa fie usor. Dar nu e.

Am sunat la IKEA ieri si azi. Abia azi, dupa ce am completat si formularul de pe pagina de contact, am luat legatura cu cineva de la servicii clienti. O tipa draguta mi-a spus ca mobila mea e la curier, dar nu stie cand se va livra. Mi-a dat un numar al curierului, care se numeste PRO NATUR (transport si montaj IKEA).

De la ora 13:00 incerc sa iau legatura cu cineva de la compania de transport, dar nu raspunde nimeni. Pe niciun nr de telefon. Cele trei telefoane mobile sunt inchise, iar la fix o voce imi spune ca nu pot lasa mesaj pentru ca e plina casuta. Plina cu organe genitale ale unora la fel de suparati ca mine, probabil. Le-am trimis si mail. Momentan nu se intampla nimic.

Am incercat sa sun din nou la IKEA sa le cer un sfat “prietenesc” si sa ii intreb cum imi recomanda sa ies din situatia neplacuta. N-am mai reusit. Le-am scris si pe Facebook.

Problema nu e ca a durat o saptamana si nu am coletele. PROBLEMA MEA E ca nu reusesc sa vorbesc nici cu furnizorul, nici cu cei de la firma de curierat. Pauza de masa e aproximativ o ora. O ora pe care o petrec asteptand la coada virtuala sa ma preia cineva si sa rezolvam situatia. Si nu se rezolva, pentru ca oricat astepti, nu te preia nimeni sau nu-ti raspunde nimeni.

Client nemultumit ikea

Raspunde la telefon, IKEA

Si cealalta problema e ca eu am luat si montaj. Si ca am crezut ca o livreaza si-o monteaza si viata e frumoasa. Aici e vina mea ca n-am citit regulamentul. O livreaza si in 48 de ore ma suna echipa de montaj care vine sa o monteze in termen de 7 zile. Practic dorm pe pres, desi m-am organizat cu o saptamana inainte sa le am pe toate gata cand ma mut.

Eu acum ce sa fac? Cum sa fac sa nu ma enervez? Sa nu fac plangere la OPC ca PRO NATUR e de negasit si are coletele mele?

Draga IKEA, nu cred ca mai merge intre noi. In ultimele doua luni am lasat la tine vreo doua salarii si parca as vrea, nu sa ma ridici in slavi, nu sa ma tratezi diferit, dar sa-mi livrezi si mie la timp produsele. Nu stiu ce legatura ai cu PRO NATUR, dar poate ar trebui sa le urmaresti activitatea. Si, eventual, sa schimbi serviciul de curierat sau sa nu mai vinzi online pana nu faci asta bine.

Un client dezamagit,

Sursa: IKEA Facebook

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Adriana
    23 September, 2017 at 5:06 am

    Ikea Dubai a facut aproximativ aceeasi treaba. Am comandat online niste lucruri. Mi-au trimis mail cu ceva date, suma, posibilitate sa platesc online sau la livrare si ca ptr.respectiva comanda cineva de la Ikea ma va contacta ptr confirmare. :)) iti dai seama ca nu a facut-o nimeni iar comanda aia nu m-a ajuns :))

    • Reply
      Evergreen
      25 September, 2017 at 9:46 am

      :)) Acum stau langa telefon sa vad cand suna cu montajul vietii.

    Leave a Reply