cam greu sa fie adevarat, eu cred ca e facut cu intentie, oricum si-ar fi dat seama si ei, nu cred pot fi asa de prosti, doar se uita de 1000 de ori pe el.
Mi se pare penibil, indiferent daca e strategie sau nu. La un asa nivel nu se permit strategii care sa semene izbitor cu greseli. Plus ca majoritatea nu stau sa disece, iau mesajul asa cum e si deci vor fi dezamagiti.
Daca e o strategie de marketing, atunci e neinteligibila. Eu zic ca e mai degraba vorba de o greseala enorma… E penibil. Si nici macar nu le-au schimbat pana acum, ca sunt de cateva saptamani asa…
e o ideie. la fel ca si cele de pe tomberoanele de gunoi unde sunt inversate niste litere ca sa-ti fie clar ca e vorba de reciclare.
e o ideie. da’, nu stiu cui foloseste. adica daca nu erau literele alea inversate sau lipsa nu m-ar fi convins?
E foarte aiurea !
Il vazusem si eu la statia de metrou Dristor…
de doua ori citisem, am zis ca nu stiu eu sa citesc … dar de unde.. ca asa e scris,…
sunt niste cretini…
vor sa arate neaparat ca tara asta e plina de semianalfabeti…
mi-e scarba. atata tot !
ma scarbeste cand cineva cede ca lumea o sa inteleaga lucrurile cum a gandit el. oamenii inteleg cum le arati,l si el e sila de publicitate. nu e vorba de strategie de marketing ci de directie creativa. o idee proasta, bazata pe o asociere din mintea unui copywriter narcisist cum ca oamenii or sa asocieze la randul ei mancatul literelor cu foamea care ii face sa caute un restaurant. slab. urat. prost. inside info. iar aia cu avocatul de divorturi s-a mai facut, insa un pic mai bine.
nu e vina ta evergreeno ca nu intelegi e pur si simplu vina lor.
Asa au gandit strategia de marketing, cu siguranta.
Am mai vazut o reclama de-a lor foarte interesanta – mesajul era ceva de genul “Ai nevoie de un avocat pentru divort?” si o parte din cuvinte erau aliniate la dreapta, iar altele la stanga, cu un spatiu mare intre ele, desi faceau parte din aceeasi propozitie, tocmai pentru a ilustra grafic ideea de separare.
Mie imi place reclamele lor, mi se par inteligente ;)
13 Comments
pricop1992
3 July, 2010 at 1:46 pmcam greu sa fie adevarat, eu cred ca e facut cu intentie, oricum si-ar fi dat seama si ei, nu cred pot fi asa de prosti, doar se uita de 1000 de ori pe el.
Cony
1 July, 2010 at 2:10 pmMi se pare penibil, indiferent daca e strategie sau nu. La un asa nivel nu se permit strategii care sa semene izbitor cu greseli. Plus ca majoritatea nu stau sa disece, iau mesajul asa cum e si deci vor fi dezamagiti.
Marius Strâcnă
1 July, 2010 at 1:44 pmCel mai bine este sa le trimiti poza celor de la romtelecom cu mesajul “La acest numar gasiti si profesori de romana” :D
alexxa
1 July, 2010 at 1:07 pmhai k m-am luminat si eu! cica de foame :)
alexxa
1 July, 2010 at 1:04 pmo, da, e pe bune!!! traim in romanica!
Raluca
1 July, 2010 at 11:22 amuite explicatia :)
trifoi
1 July, 2010 at 9:05 amDaca e o strategie de marketing, atunci e neinteligibila. Eu zic ca e mai degraba vorba de o greseala enorma… E penibil. Si nici macar nu le-au schimbat pana acum, ca sunt de cateva saptamani asa…
zozoleatza
1 July, 2010 at 8:20 amOare?
rebelu
1 July, 2010 at 8:15 ame o ideie. la fel ca si cele de pe tomberoanele de gunoi unde sunt inversate niste litere ca sa-ti fie clar ca e vorba de reciclare.
e o ideie. da’, nu stiu cui foloseste. adica daca nu erau literele alea inversate sau lipsa nu m-ar fi convins?
desculta
1 July, 2010 at 7:28 amSi eu m-am intrebat acelasi lucru!!!
Marina
1 July, 2010 at 5:50 amE foarte aiurea !
Il vazusem si eu la statia de metrou Dristor…
de doua ori citisem, am zis ca nu stiu eu sa citesc … dar de unde.. ca asa e scris,…
sunt niste cretini…
vor sa arate neaparat ca tara asta e plina de semianalfabeti…
mi-e scarba. atata tot !
PS: blogu` tau e super!
Numai bine,
Marina
MR. F
30 June, 2010 at 7:41 pmma scarbeste cand cineva cede ca lumea o sa inteleaga lucrurile cum a gandit el. oamenii inteleg cum le arati,l si el e sila de publicitate. nu e vorba de strategie de marketing ci de directie creativa. o idee proasta, bazata pe o asociere din mintea unui copywriter narcisist cum ca oamenii or sa asocieze la randul ei mancatul literelor cu foamea care ii face sa caute un restaurant. slab. urat. prost. inside info. iar aia cu avocatul de divorturi s-a mai facut, insa un pic mai bine.
nu e vina ta evergreeno ca nu intelegi e pur si simplu vina lor.
clarra
30 June, 2010 at 7:06 pmAsa au gandit strategia de marketing, cu siguranta.
Am mai vazut o reclama de-a lor foarte interesanta – mesajul era ceva de genul “Ai nevoie de un avocat pentru divort?” si o parte din cuvinte erau aliniate la dreapta, iar altele la stanga, cu un spatiu mare intre ele, desi faceau parte din aceeasi propozitie, tocmai pentru a ilustra grafic ideea de separare.
Mie imi place reclamele lor, mi se par inteligente ;)