Confesiuni

o singură întrebare

cu da sau nu. fără explicaţii suplimentare. fără probleme de conştiinţă. fără drame şi îndoieli.

Pro sau contra amant(ă)?

* LE: cu tot cu explicaţiile de rigoare. am vrut fără explicaţii pentru că aşa găsim motive, scuze etc. dar sunt femeie şi-mi place să vorbesc mult şi voi puteţi să-mi ziceţi acum de ce şi de ce nu.

azi sunt contra. cred în iubirea aia a lui Camil Petrescu cu drept de viaţă şi de moarte. extremistă. sunt foarte posesivă şi geloasă. deşi recunosc cu mîna pe inimă că mă încîntă cîte un filrt din cînd în cînd. dar doar atît, cît să mi se amintească unele lucruri importante despre mine, cît să mi se aprobe sex “apelul” şi să mi se confirme că-s atrăgătoare.

probabil că peste 10-15 ani de relaţie la nivel de principiu voi fi tot contra. că deh, maică-mea m-a îmbuibat cu principii şi moralitate ca să nu mai zic de conştiinţă. cred că voi avea un amant. tot pentru nevoile de mai sus de a mi se confirma unele lucruri, dar asta depinde foarte mult de bărbatul de lîngă mine. şi probabil că şi el va avea o amantă şi asta depinde foarte mult de mine.

mi-e teamă de o convieţuire longeivivă, deşi de asta ne-am născut… să trăim cu cineva pînă murim. că la început e mama şi apoi prietenii şi apoi bărbabtul. mici schimbări. şi totuşi eu sunt omul relaţiilor de lungă durată. maxim atins 3 ani. oh, şi abia am 24.

ar fi o mulţime de discutat. cred că ţine şi de genă pe undeva. am citit mai demult un articol că la bărbaţi ar fi genetică nevoia unei amante.

în mare sper că v-am lămurit.

banc cu amante: doi soţi luau masa într-un restaurant de lux. intră o blondă senzuală şi frumoasă. femeia se uită cu dezgust şi o urmăreşte cu privirea cum se mişcă languros. bărbatul zice: ea e jane şi e amanta lui steve prietenul meu. femeia oripilată îl ia la 13-14, că cum îţi permiţi, că nu se poate aşa ceva.

la cîteva minute mai intră o femeie superbă. femeia de asemenea o priveşte dezgustată. bărbatul, fără să-şi ridice capul din farfurie zice foarte calm: şi ea e Moniq, e amanta lui Greg, asociatul şi prietenul meu. femeia o ia complet razna şi mai are puţin şi scuipă flărcări.

mai intră o a treia femeie. o brunetă înaltă şi superbă. şi bărbatul foarte nonşalant îi zice: şi ea e a mea. femeia mai-mai să-i toarne farfuria în cap. îl ia la draci şi îi zice că divorţează. iar el foarte calm începe să-i zică: desigur, avem contractul prenupţial semnat, eu iau rolls royce-ul şi casa de pe plajă şi casa din londra şi…

femeia dîndu-şi seama că e in deep shit spune amuzată: a noastră e mai frumoasă!

You Might Also Like

49 Comments

  • Reply
    scamea
    9 February, 2010 at 3:15 pm

    eu is contra dar am notat adresele celor care au fost pro.

  • Reply
    Suferinţele tânărului blogger « Ioan Usca
    7 February, 2010 at 9:43 am

    […] Evergreen:  „O singură întrebare i-aş pune: Aşa se face bloggereala, din Paşti în Crăciun? Sâmbăta nu-i o zi ca oricare alta?” […]

  • Reply
    runaway927
    6 February, 2010 at 10:26 pm

    Eu inca ma intreb daca ne sta in materialul genetic calitatea de monogami…Dar se poate spune ca iti intalnesti destinul atunci cand iti gasesti un amant/amanta ? Uneori relatiile astea extra-casatorie ajuta casatoria in sine…

  • Reply
    adamutza
    6 February, 2010 at 5:01 pm

    CONTRA

  • Reply
    Liz
    6 February, 2010 at 1:38 pm

    Fain e ca lumea dezbate doar fidelitatea, chestiuni de alegere, conventie si integritate… despre dragoste chiar nimic???

  • Reply
    Alexa
    6 February, 2010 at 1:08 pm

    Stii care este culmea casniciei? Sa fii la a 3-a casatorie si sa ai aceeasi amanta! :)

    Mi-a placut mult asta si… m-am gandit ca se potriveste.

  • Reply
    piticugras
    6 February, 2010 at 12:52 pm

    ce brusc a adormit rhetta. saraca…sper ca nu a varsat paharul de vodca de pe masa cand a picat. sa gustam si noi astia tineriiiii. daaaa?

  • Reply
    piticugras
    6 February, 2010 at 12:49 pm

    nu fata. mamifere. ce rusineeeee. suntem mamifere.

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 12:47 pm

    taci, tu, cu prostia asta…de unde naiba ai mai scos-o…ce sintem vite de prasila?!

  • Reply
    piticugras
    6 February, 2010 at 12:08 pm

    femelele trebuie sa aiba sani mari si solduri mari ca sa arate ca sunt fertile si fac pui sanatosi. am zis si io…

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:58 am

    si mai era si un “se” acolo..la transforma….mi-e si foame

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:57 am

    de fapt nu instinctu ci dorinta …
    meea out

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:57 am

    da rhetto, dar instinctul sexual nu este conditionat de aducerea hranei. si functioneaza si la unii si la altii. si daca unei femei i se nazare, transforma in vinator.
    si somn usor, ma duc la piata

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:52 am

    completind, de ce am spus ca este chestiune de alegere si nu de constringere, este in joc liberul arbitru. daca esenta individului este morala si el are principii verticale, va actiona in consecinta. daca la un moment dat va alege sa zburde pe cimpiile placerii dintr-un motiv sau altul si apoi, va avea sinceritatea sa recunoasca ce s-a intimplat, ramine doar de vazut cita intelegere si iertare este de partea cealalta.
    nah, eu recunosc sint de parere ca sintem proprii nostri stapini si este doar o chestiune de alegeri ale caror consecinte trebuie sa le asumam si care sa faca actionam ca atare.
    si da recunosc, sint un animal pofticios si cu nevoi si nu o data am actionat in consecinta.
    ps: probleme cu netu :(

  • Reply
    evergreen
    6 February, 2010 at 10:40 am

    somn usor surioara :)

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 10:38 am

    Stai liniştită, Evergreen, asta nu-i nici măcar ping-pong serios, doar jucăm aşa, o minge de încălzire. Ba nici măcar n-am pus fileul, ce uituce suntem! Gata. Somn.

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 10:35 am

    Nu sunt misogină, sunt realistă. Timp de zeci de mii de ani, bărbaţii au fost vânători, fiind mai puternici şi deci mai apţi din punct de vedere fizic să urmărească un animal, în timp ce femeile au rămas în grotă să aibă grijă de copii, culegând din când în când şi nişte frunze să aibă de-o salată. Bănuiesc că până aici suntem de acord, împărţirea sarcinilor între sexe este răspândită în tot regnul animal. Este vorba de o condiţionare bazată pe diferenţe genetice.
    Mai departe: pentru o femelă, lucrul cel mai important este să aibă pui sănătoşi şi bine hrăniţi. Ori, pentru asta îi trebuie un bărbat care să aducă vânatul acasă.

    Şi aş continua să explic chestia asta dacă nu mi s-ar închide ochii de somn şi dacă nu ar fi oricum ideea altcuiva, care se numeşte de fapt psihologie evoluţionară.

  • Reply
    evergreenstory
    6 February, 2010 at 10:32 am

    :))))) iei, thx Kirst.

  • Reply
    Kirst
    6 February, 2010 at 10:30 am

    da, bancul probabil l-au mai auzit şi restul, ca şi mine. dar este un banc f bun, potrivit de minune expunerii tale :))

  • Reply
    evergreenstory
    6 February, 2010 at 10:28 am

    dar nimeni n-a rîs la bancul meu… :))) aşa m-am chinuit să mi-l amintesc…

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:25 am

    nici o discordie, ca doara n-o sa vezi 2 babe paruindu-se din cauza unor amante…:) tocmai ca asta este farmecu, daca am fi toti la fel, ce plictiseala ar fi :D

  • Reply
    Kirst
    6 February, 2010 at 10:23 am

    E fair să fii sincer. Nu e fair să dai vina pe instincte animalice. Omul e om, animalul e animal. Multe animale sunt monogame, how about that? Multi oamenii de asemenea; femeile sunt atăt de dornice de atenţie, bărbaţii sunt atât de curioşi.
    Poţi fi de acord cu ideea de a fi înşelat, cred eu, atâta timp cât nu atârnă balanţa, atâta timp cât tu oferi dragostea aia eternă de care se vorbea mai sus şi primeşti instincte animalice la schimb, nu se mai pune problema dacă eşti sau nu de acord. Atunci, eşti doar rănit. Şi nu mai contează bifele unui vot cu pro şi contra.

  • Reply
    evergreenstory
    6 February, 2010 at 10:21 am

    atunci m-am linistit. ma stii ca-s pacifista si nu as vrea sa creez discordii.

    :*:*:* va pup, dragelor!

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:20 am

    e doar ping-pong nu ciondaneala :D

  • Reply
    evergreen
    6 February, 2010 at 10:18 am

    v-am zis eu ca sunt o multime de discutat. mie mi se pare cel mai potrivit sa ne adunam o data la cafea, ceai, bere si sa vedem de ce pro, de ce contra?

    mie mi-e foarte greu sa ma decid. am momente cand sunt total infidela si consider monogamia ceva corect, normal si ceva al meu si am momente cand cred ca nu o sa pot sa fiu monogama, desi iubesc cu pasiune

    e complicat. cat despre casatorie. e momentul ala cand crezi ca poti sa faci fata, ca poti sa te abtii, dar se uita…

    :) fetelor, nu va ciondaniti. principiile nu trebuie sa fie la fel. de aia suntem asa frumoase, ca suntem diferite

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:15 am

    nu cred in institutia maritala, este o norma

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 10:14 am

    rhetto, femeile nu sint conditionate sa fie manogame. eva da, era conditionata..insa sa nu uitam ca nu ea a fost prima femeie de pe pamint, ci lilith…n-a convenit “tiparului” a fost repudiata…femeile sint conditionate de societate. nu mai vedea femeile si barbatii atit de diferiti…esti misogina?! luind in extremis un exemplu: daca datorita unei boli/infirmitati, nu mai poti satisface nevoile fiziologice ale partenerului, vei fi intratit de egoista incit sa il impiedici de a functiona normal?!

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 10:12 am

    Realizez că n-am terminat, deci continui: zici că fidelitatea este o chestie de alegere. Bine, dar şi mariajul este tot o chestie de alegere. Mai exact, o convenţie. Printre regulile ei se numără şi fidelitatea. Dacă nu vrei să fii fidel, poate că ar fi fost mai bine să nu te căsătoreşti (în afară de cazurile destul de rare în care partenerii hotărăsc de comun acord să îşi facă fiecare de cap). Dar odată căsătorit, trădarea partenerului implică nu numai lipsa de respect, dar şi lipsa de dragoste şi, la urma urmei, un oarecare dezinteres pentru celălalt. De-aia am spus că nu mi se pare politicos să îţi înşeli partenerul. E ca şi cum ai da gol cu mâna: nu e fair.

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 10:03 am

    Meea, sunt de acord că alegerea de a avea sau nu o amantă aparţine, cel puţin în contextul cultural şi social al discuţiei de mai sus, fiecăruia. Însă repet că dacă îl vedem pe om ca animal, atunci trebuie să facem distincţia între mascul şi femelă (şi de fapt şi între diferitele specii, pentru că în natură există atât monogamia cât şi poligamia) şi să recunoaştem că, în timp ce masculii sunt condiţionaţi să fie poligami, femelele sunt condiţionate să fie monogame. Faptul că nu sunt este doar o circumstanţă modernă.

    Cât despre acceptarea unei amante sau a unui amant, nu mi se pare nimic ipocrit în asta. Dacă eu nu-i ajung cuiva, să se ducă-n pizda mă-sii. Dacă fidelitatea e o chestie de alegere, atunci şi şutul în cur însoţit de pumnul în gură este una.

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 9:49 am

    Rhetta si unii si altii inselam, si femeile au amanti si barbatii au amante, hai sa recunoastem si sa nu mai blamam. daca alegem sa fim fideli asta este alta problema, dar nu inseamna ca nu avem pofete si citeodata nu ni le putem infrina. si unii si altii inselam pentru ca uneori ce avem acasa nu ne implineste toate dorintele, vrem sa probam si friptura nu doar ciorba, din plictis, din amuzament, din sportivitate, din dorinta de a fi sigur ca mai putem, sau unii inceteaza sa ma iubeasca pur si simplu si le e mai comod asa.
    insasi cuvintul amant, amanta suna peiorativ.
    dar nu toate civilizatiile umane au infierat chestia asta, in extremul orient sau chiar si in cel mai apropiat, daca sotia era stearpa, sotul era obligat sa aiba tiitoare, sau ibovnice, sau amante nah cum vrei sa le spui care se aflau la acelasi rang de pretuire cu sotiile legitime. la chinezi si coreeni si otomani ba mai mult si eunucii aveau un rol foarte important la curte si se bucurau de privilegii de rang.
    si asta ca vai eu nu concep ca sotul/sotia mea sa aiba amanta/amant este o falsa pudoare si o ipocrizie.
    si in fond nimeni nu e stapinul nimanui, oamenii nu sint propietati, e o chestiune de alegere si fidelitatea.

  • Reply
    TwiTiSh0r
    6 February, 2010 at 9:35 am

    pro. N`are rost sa ne ascundem de lucrurile evidente. Si da, subscriu si la comm meei.

  • Reply
    Liz
    6 February, 2010 at 9:21 am

    De ce nimeni nu s-a gandit si la varianta (pentru ca intrebarea este pusa de o feminina) daca sunteti pro sau contra sa fiti amanta? Nici eu nu m-am gandit dar acum da si sunt tot pro.
    Semnez si la parerea meei, nu putem fi monogami. Doar ipocriti sustinand monogamia.

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 9:17 am

    Meea, nu-i chiar aşa. Dacă e să vorbim despre animalele din noi, atunci bărbaţii sunt animale cu pofte, care vor să se multiplice cât mai mult, iar noi, femeile, suntem animale drăguţe, care vor să aibă pe cineva care să le aducă o bucată de carne în grotă. Cam aşa stau lucrurile, şi ce naiba o să facem când vom înţelege lucrul ĂSTA? O să le zicem bărbaţilor “futeţi tot ce vreţi, atâta timp cât vă întoarceţi a doua zi acasă”? Timp în care noi le croşetăm amabile un fular?

    Evergreen: A avea un amant mi se pare pur şi simplu nepoliticos.

  • Reply
    anaid
    6 February, 2010 at 9:13 am

    daca ma intrebi de vreau sa fiu amanta cred ca raspund pro din moment ce-mi asum acest rol(desi n-am incercat experienta asta inca:)),daca e sa-ti spun ca sunt de acord ca el sa aiba o amanta cu siguranta as spune contra(desi n-am simtit nici efectele unei astfel de experientainca :))

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 8:55 am

    pro…nu sintem monogami, never in our life nu sintem animale monogame. sintem constrinsi de normele societatii si religie sa fim monogami. dar in esenta sintem animale cu pofte. cind vom intelege lucrul asta poate vom fi mai toleranti cu noi insine si n-o sa ne mai cenzuram esenta.
    iar dragostea eterna este foarte rara

  • Reply
    Rodica
    6 February, 2010 at 7:51 am

    Chiar!Am avut aceeasi dilema!Nu sti ce sa faci?Sa-ti iei sau nu o amanta? :P

  • Reply
    dn
    6 February, 2010 at 7:46 am

    pro..:D

  • Reply
    Rhetta Marx
    6 February, 2010 at 7:33 am

    Eu înţeleg că e fără explicaţii suplimentare, dar totuşi îmi permit să întreb: Evergreen, vrei să-ţi iei o amantă?

  • Reply
    Cristian Lisandru
    6 February, 2010 at 7:05 am

    Contra…

  • Reply
    kaos
    6 February, 2010 at 6:13 am

    contra amanta
    pentru iubita

  • Reply
    edu
    6 February, 2010 at 6:09 am

    contra (ar merita explicat :D)

  • Reply
    piticugras
    6 February, 2010 at 5:59 am

    nu exista contra. dar daca e de zis zic contra.

    amanta e un ajutor pentru casnicie. daca nu sare calul.

  • Reply
    meea
    6 February, 2010 at 1:11 am

    6 la 6….e remiza?

  • Reply
    madalina
    6 February, 2010 at 12:17 am

    pro!

  • Reply
    Liz
    5 February, 2010 at 11:17 pm

    Pro.

  • Reply
    meea
    5 February, 2010 at 11:17 pm

    Pro

  • Reply
    Amarra
    5 February, 2010 at 10:58 pm

    Contra.

  • Reply
    Rhetta Marx
    5 February, 2010 at 10:42 pm

    Contra.

  • Reply
    forevergreen
    5 February, 2010 at 10:07 pm

    Contra!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.