Lipsă de cunoştinţe şi profesionalism, sugative care profită de pe urma clienţilor, nesimţire crasă şi tot aşa. Eram mulţumită de ei, dar văd că s-au prostit de tot. Degeaba investesc în publicitate şi ne bombardează cu zeci de oferte şi reclame care mai de care mai glam, dacă ei nu sunt în stare să-şi treinuiască angajaţii pentru a oferi clienţilor informaţiile şi serviciile necesare.
Am sunat la ei de peste 5 ori (sunt clientă de peste 5 ani fără să fi întîrziat mai mult de 3 zile la plata facturii, de două ori) pentru a soluţiona o problemă şi nici pînă astăzi nu am reuşit pentru că habar nu au. Am trimis şi o sesizare pe mail la care nu a răspuns nimeni. Mîine sun din nou, dar pun pariu că este inutil. Unul zice ceva, altul ceva şi eu m-am trezit cu ditamai costul suplimentar.
Şi asta pentru că am un blackberry pe care habar nu am să-l folosesc şi care are două puncte de acces internet. O mare ţeapă pentru că nimeni nu-ţi spune asta. Abonamentul de blackberry, ăla de 6 euro are numai 400 Kb disponibili, în condiţiile în care un mail are aprox 26 kb şi tu îl accesezi pe ăla crezînd că e ok. Dar nu, nu e ok. Mai trebuie o setare. Pe care o faci, dar nu funcţionează şi tot aşa… Întrebi ceva şi ţi se spune că e ok după care să te prinzi singur că nu şi să le spui tu răspunsul.
În orice caz, sumele suplimentare le plătesc eu, deşi ar fi normal să li se taie din salariu pentru incompetenţă acută.
Sunteţi nişte ţepari!
Plîngere la OPC? Am senzaţia că nu se rezolvă nimic.
Plîngere la ei? Nu cred că se rezolvă.
Şi cum altfel să fie clientul satisfăcut cînd este luat de prost?
8 Comments
ionouka
17 January, 2010 at 4:39 pmOPC, draga mea. Don’t let them get away with it, noi romanii sintem prea slabi la fazele astea…
evergreen
17 January, 2010 at 4:13 pmmerci de sfaturi
delmo, problema nu este ca nu stiu sa-l folosesc, problema este ca ei nu mi-au explicat cum sa accesez internetul sa consum din cei 50 de mb pe care-i platesc deja… dar sa recunoastem, tie-ti place sa fii carcotasa
delma
17 January, 2010 at 4:06 pmpai sa recunoastem ca nu e vina lor ca nu stii sa-ti folosesti telefonul ar fi un prim pas
madalina
17 January, 2010 at 4:04 pmcand mai suni la ei cere cu cristina cretu de la reclamatii. s-ar putea sa te rezolve. baftos!
Food For Depression
17 January, 2010 at 8:41 amReclamatie, clar.
adamutza
17 January, 2010 at 2:20 amhttp://adamutza.wordpress.com/2010/01/16/la-inceput-a-fost-o-rosie/
Povestea cum te-am descoperit io, Evergreenutzo :)
Multzu ca esti, imi faci zilele mai …colorate :)
Alina
piticugras
16 January, 2010 at 10:44 pmrox, internetul pe mobil e o treaba care ma face sa rad. tu chiar crezi ca poti avea net cum zic ei? eu am vodafone Live. misto de tot. am sesiune. intru si e nush cati euro. apoi tre sa stau 3 saptamani. ca daca ies, urmatoarea sesiune e tot aia multi euro. inca nu e vremea lu net din telefon in romania. hane in italia are ca boerii. noi mai asteptam 3-4 ani.
altfel ce e cu tine? aud chestii rele. ce ai? e chestie de pizd?
Rodica
16 January, 2010 at 9:42 pmPai stai asa?