Chill

Zombies la NDP 2013 sau cum să iubești reclamele ca un adevărat devorator

Am supraviețuit unei apocalipse zombie ce s-a desfășurat de curând la Cinema Patria. Am filmat spoturile de promovare ale evenimentului NDP care se întâmplă în zilele 15 și 16 noiembrie în București. Abia aștept să ne vedem la Cinema Patria!

La filmare a fost uluitor. Zombies au fost chiar înfricoșători, m-au speriat de câteva ori bune. Ne-am plimbat prin oraș apoi, unde am băgat groaza în trecători și am stârnit curiozitatea oamenilor.

Am fost la NDP încă de la primele ediții și mi se pare un eveniment foarte fain, nu numai pentru îndrăgostiții de advertising, ci și pentru cosumatorii de conținut video de calitate. Programul este același în ambele zile, deci sigur găsiți timp să mergeți. Dacă mă zăriți, trageți-mă de mânecă, să ne salutăm evergreenește. Dacă nu, aștept să-mi ziceți ce v-a plăcut cel mai tare :)

irule.ro

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

 

”Gândul din spatele acestui spot şi a platformei online a fost să transformăm cât mai mulţi oameni în devoratori, aşa că am ne-am poziţionat comod în sala de la Cinema Patria într-o duminică oarecare, dar nu oricum ci transformaţi în zombies. Reacţiile nu au întârziat să apară, noi am filmat întreaga întâmplare transformând-o în spotul de promovare NDP 2013.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cZOYtf9Pd3M[/youtube]

Nu ne-am oprit aici, după experimentul de la Cinema Patria, a urmat o plimbare în Centrul Vechi, unde am cules şi mai multe reacţii. Împătimiţii reclamelor, dar şi fanii zombies ne găsesc pe devoratori.ro, unde ne continuăm misiunea de contaminare.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z7EYnnpEsYc[/youtube]

Conceptul Zombies a pornit de la observaţia că, atunci când eşti realmente pasionat de ceva, undeva la limita obsesiei, acel ceva devine un fel de pradă, pe care o urmăreşti până când nu mai are nicio şansă de scăpare. Comparaţia între pasionaţi şi zombies a venit cumva natural: – ambele sunt „creaturi ale nopţii” care vânează obsesiv singurele lucruri care îi interesează. În fiecare pasionat de publicitate există nişte monştri devoratori de tot ce este interesant, actual şi out of the ordinary. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuală a acestor creaturi.” – Bogdan Ivaşcu, Senior Account Manager Tempo Advertising.

Accesul la eveniment se face începând cu ora 20:00.
Programul evenimentului este următorul:
Live DJ Mongol / 20:30 – 21:15
Stand Up Comedy / Mihai Bobonete / 21:15 – 21:45
Proiecţie spoturi / 22:00 – 23:20 / 23:40 – 01:00 / 01:20 – 02:40 / 03:00 – 04:20
Expoziţie Ortaku / 20:00 – 4:00
Happening-uri surpriză / 20:00 – 04:00

Biletele sunt disponibile pe site-ul www.bilete.ro, în oficiile Poştei Române, în Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro şi în Magazinele Germanos.

Pagina de Facebook și pagina Evenimentului NDP

Sponsori: Mercedes-Benz România asigură Maşina Oficială / Murfatlar / Ciuc Premium / Restart Drink / Coca-Cola / Catena.
Parteneri: Digi24, KissFM.
Plot&Coffee Shop, Media Trust, Advice, GF Studio, Aventura Card.
BiltzTV, IQads, Cinemagia, MonopolyTV, Caţavencii, 220.ro, B24FUN, b365.ro, Modernism.ro, Decât o Revistă, Vice, Orasul Meu, AskMen.ro, TVCity.ro, Anyplace.ro, Neaparat.ro, Sofresh.ro, TheVandallist.ro, Calendarevenimente.ro, Urban.ro, Filmreporter.ro, CineFan.ro, CinemaRX, VeiozaArte.ro, ArtWe.ro, Gen90.ro, StudentdinProvincie.ro, irule.ro, 121.ro, SensoTv.ro, Revista de Povestiri, Vinşieu.ro, Kool Hunt, anzhelamovies.wordpress.com.

Mergeți, gustați reclamele, zombizați-vă și distrați-vă!

Cu bine,

evergreen

You Might Also Like

No Comments

    Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.